Thursday, August 18, 2011

POS Malaysia

Dah jadi kebiasaan, asal surat sampai rumah je, tak sempat aku dengan adik beradik aku bukak, mak ngan ayah aku da sambar dulu. Buat tapisan katanya.

Sampai-sampai je kat rumah kechau, surat yang dah dibuka diberi kepada tuan empunya diri. Kadang-kadang, bila surat yang tak penting, dia orang tak bagi kita baca. Haish..rosak-rosak.Memang susah bila orang ada dua peti surat nih. Patut lah kad raya aku selalu pending je.



Mak ku : Surat apa tu abang?

Abahku : Kad kahwin kawan nanato. Kawan dia semua dah kawin, dia tak kahwin-kahwin lagi.

Nanato : Relaks lah abah, bukannya tua sangat pun.
(balas aku dengan laju nya )



p/s : Selamat Membina Masjid mizan. Macam tak dapat datang je kahwin kamu... isk..sedey lah.

2 comments:

Lawsonia said...

hahaha..ramai ke kawan ko dh kawen??

kakachan said...

mude lg nana.. enjoy dulu beb. aku pon byk dpt kad kawen je. takde kad raye.