Saturday, August 7, 2010

Eh! berapa umur?


bila bilang-bilang umur aku, da nak masuk 22 tahun aku hidup di muka bumi ni. wow! lama tu. ini boleh dikira sebagai satu umur yang sudah lanjut dan aku harus mengejar cita-cita aku dengan cepat kerana masa tak kan tunggu aku. isk...tapi kalau korang sekali pandang muka aku dan golongan-gongan yang sama umur dengan aku muka macam budak sekolah baru pas habis amik SPM.



tapi yang paling true, aku suka tanya umur aku kat ayah aku.



nanato : abah, umur saya berapa ek?


abah : 19. (dengan yakin tanpa berfikir panjang)



memang sayang lah akat ayah aku. jujur gile. buat jawapan berdasarkan pemerhatian. suka-suka-suka.


nanato : abah, umur saya da nak masuk 22 la.

abah : yeke?
kenapa awak takde pakwe lagi?

nanato : sentap sambil buat muka HAPPY.




p/s : abah bagi duit untuk baju konvo. SWEET!

6 comments:

zaradgreat said...

gaga
i likeeeee
suka2

sweet!
mesti selasa nih nampak cun je kan?
heheh

N A N a t O said...

nmpk cun ke nmpk mcm bdk skola sesat gaga?

afzan said...

suka kata2 abah yang last sekali tu. memang sentap!

adek dah besar said...

hahahaha... cikgu kena main dengan budak2 sekolah jer... cilaka!!!

sejak bile aok cakap 'saya' nan aboh?
pedeoh!

N A N a t O said...

hantu lu adik...pale hotak hang, pedeoh...pedo'oh lo...tu da mcm pe'oh da bunyi nyer...ee..sukri sepian nih...

N A N a t O said...

ngah : sentap giler, rasa nak hentak ayam kat reban dengan batu bata ...kehkehkeh....