Sunday, September 26, 2010

she pelats Ssss..

shumel je bila dengar she pelats nih nyanyi. dia pelat aSshh...cuba kamu shemua dengar lagu PUJAAN MALAYA by AZDRIN AZHAR...shumey betul kan. shweet je bila dengar part dia kata aSShs...shangat shumey dia kan, lagu dia pun shedap kan kamu shemua.



azdrin adzhar-pujaan melaya


kalu shaya try shakap macam dia kamu shemua rasha ok tak?


p/aSshh: shuba shedaya upaya shupaya dapat gunakan huruf aSshh dengan banyak shekali..kihkihkih.

9 comments:

Shukri Mohd Ali said...

saya pon ade pelat s. wuwuwuwwuwuu T__T

TiKa LEh said...

xshuke2 awk tiru die..xcomey pun..hoho

zaradgreat said...

gaga.1st dnga je dah suka. tp pic nih mcm faufau pulak rase. heheheh

N A N a t O said...

shukri (dngn nada pelat s) :wau..pelat s juga?kiut...


tikah leh : kamu shuka shabotaj shaya tikah leh..

gaga : hehehe..shuka kan gaga...gaya fafau ek?

pEjAL 0NLy said...

kiut..hehehehe
saya pun ada member pelat s dan nama dia mula dengan huruf s..hehehe

anyway..jemputlah jenguk blog i.. inibelogpejal.blogspot.com

f a r a e said...

penat syaya membacanya. huahua

f a r a e said...

eh syedap lah pulak kan! mcm shtroberi mashemelow lah. shuka!!

N A N a t O said...

hehehe..syedap kn farae lagu nih...

adek dah besar said...

sssss.....bunyi orang buang air kecil!