Friday, December 17, 2010

saya dan buah hati



"Saya tak perlukan lelaki yang sempurna.Cukuplah seorang lelaki yang sentiasa mahu memperbaiki dirinya untuk membimbing saya dan anak-anak kami kelak."







p/s : jalan-jalan kat dinding orang-orang tetiba terlihat ayat ini. memang sangat best qoute dia kan. 
       saya perlukan dia yang ajak saya solat jemaah bersama. ehem..ehem....esok balik rumah..yipee..

5 comments:

ZAHRA ZAHRAwanie said...

hehe... nana goodluck dlm mencari! hahaha... nak denga citer magic? ad sorg pompuan nie.. dulu die penah kematian husband pertama. Then die kawen algi tuk 20taun, tp tetiba cerai... lepas die frust die cube tenangkan hati die.. die amek pen & paper, tulis 100 ciri2 husband yg die nak. die letak la org tu suke contohnye: gardening/ pancing ikan/ suke pakai baju bundle/ suke kuda/ suke jogging/ clumsy mcm2 la... sedetail-detail warna stokin pn die letak. Cukup 100, die simpan list tue kat blakang almari baju die. 5 taun kemudian, MAGIK!! Die berkenalan dgn sorg laki nie, da kenal dlm 2 minggu, die rase cam familiar je. Die amek balik kist die yg da 5taun tu.. Patotla mcm kenal.. apa yg die nak.. sume ade kat laki tue :-))

ZAHRA ZAHRAwanie said...

byknye typing error!! (libry sejuk) :-P

Shukri Mohd Ali said...

ehem ehem ;D

N A N a t O said...

wanie....waa..da kena wat check list ek skang....

N A N a t O said...

shukri : ehem2...