Wednesday, April 14, 2010

loloskan diri

nengok tv je jangan pasang tv



hahahaha...
aku berjaya meloloskan diri aku dari operasi menyorokkan remote dan berebut tv di kolej. berada di rumah kakak aku sekarang, boleh tengok tv sampai lebam dan menjadi seorang yang tak sedar diri bahawa aku hanya ada 4 hari je lagi untuk study sabun yang melambak dengan carry mark aku yang sikit giler. tahniah kepada cik ezd yang memang hebat dalam subjek ini. jeles sama kamu ye si kecil yang hyper.



esok pagi-pagi da kena balik da. dan ada aktiviti yang best sudah menanti aku. aku nak nengok semua orang dengan mata-mata baru korang dapat esok pagi.



p/s : aku tengah sasau sebab big mag aku yang baru makan sikit dah di jamah semut. ponggek la.....kalau tak disebabkan aku masih belajar, da lama da aku baham big mag tu dengan semut-semut sekali. isk...

9 comments:

Shukri Mohd Ali said...

ala baham jer...baham jer...enak tu...lalala~

(hehe...jahat tak saya?) =P

N A N a t O said...

hahhahah...awak mmg suka saya jadi bengap skit kan tym exam week nih...isk....

Tuan Cimot said...

wow, sume dpt mata baru esk ke/??ptotlah farae nk dtg bilik ko die kata...hahha..kite tgk mata sape yg bersinar esok..hehehhe

N A N a t O said...

waa....baik...anda dijemput untuk menjadi si pemerhati...hehehhe...kita tgk sape yg paling excited t...

zhrhtoodem said...

perghhhh.okeh2.aku jadik judge..hehhehehe

SiLv3R said...

Mata baru tu ape? haip, byk sungguh tertinggal bite..

kakachan said...

waaa.. x besinar pown...

N A N a t O said...

gaga: bila nak jadik judge gaga??
V ; mereka suma beli lens baru...
kaka; hehehh...beli yang lain kaka...

afzan said...

nana: baham je semut2 tu. paling tidak pun lupa 40 hari je. hahahaha