Monday, May 10, 2010

BAGUS






Zee Avi - Bitter Heart





:: BAGUS BAGUS BAGUS ::




bagus sangat untuk kau

kau yang memang agak kau bagus
kau yang macam bagus
bagus kau buat begitu
kau buat aku lagi jadi semakin bagus untuk berfikir
kau buat kami satu family jadi semakin bagus dalam perhubungan
kau yang memang bagus putar belit perasaan orang lain
kau bagus dalam mencipta perasaan dengan mana-mana orang yang kau suka
kau juga bagus dalam meninggalkan seseorang yang kau sudah tidak suka
kau bagus dalam melukakan hati sesorang dan mencairkan hati seseorang dengan ayat ko yang yang ala-ala bagus bittersweet tue
kan bagus kalau kau yang kena macam tu balik kan
bagus sangat kalau dia tak kenal kau selama ini
kau bagus dalam bab-bab macam nih kan
kau memang amat bagus
bagus sangat-sangat
bagus sebab buat aku rasa macam nih




:: xBAGUS, xBAGUS, xBAGUS ::





p/s : tepat jangkaan kawan-kawan aku, memang ada yang lain yang wat kau jadi bagus sangat macam tu kan..

8 comments:

zaradgreat said...

sabaq gaga
bagi pelempang satu pada dia

N A N a t O said...

gaga, ikut kan hati aku mmg nak kena la kan itu bdk...sib bek ini bukan kisah aku...aku ble pandang jauh-jauh je...

TiKa LEh said...

susah dpt org xbgus mcm ni...tp bg kt pengajaranlah..laen kali, xleh cya lg...hohoh

f a r a e said...

er...sape?

N A N a t O said...

btol2..minTak dijauhkan....
faraE : skandalicious aku farae..hehhehe

kakachan said...

xbagus xbagus xbagus.
buat jari goyang2.
moge dibukakkan ati die nak nyesal

N A N a t O said...

hahahha...tak maw, tak maw, tak maw...

e.z.d.i.a.n.a said...

aku yg dgr pn jadi sgt bengang....
tujukan lagu akim tu kat dia eak....