Sunday, May 9, 2010

HARI IBU

ini mak saya




hari ini hari istimewa
istimewa untuk si dia
si dia yang sentiasa ada disisi
tidak kira susah atau senang
si dia tidak pernah mengeluh
si dia tidak pernah merengus
si dia yang sememangnya hebat
hebat di pandangan setiap insan



::SELAMAT HARI IBU::



erk, aku tak kol mak aku lagi, mesti da jadi orang yang lambat. aku da la terkunci bilik nih.isk...kaka mana ko pergi. aku mau masuk bilik. hadiah tak belipun untukmak, aku hanya mapu bagi sekadar kasih sayang ku yang melimpah je. tak sempat nak keluar la mak. saya sayang kamu mak. sayang sangat. rasa nak cium-cium peluk-peluk kamu sepanjang masa. baru sekrang aku perasaan yang muka mak sama dengan muka aku. aku paling kuat dapat genetik mak aku. love you la mak. kalau dapat kulit yang putih dan mulus macam mak aku lagi aku suka.




p/s : selamat hari ibu juga pada long dan k.ngah..tambah anak ek...
golongan berjubah unggu, korang tak teringin nak jadi IBU ke??
tak sabar nak nengok produk korang...naik van ke nanti???

6 comments:

TiKa LEh said...

selamat hari ibu nana..ko dah ada anak kn///hhohooh...

N A N a t O said...

anak tekak ada...nasib bek tak naik van lagi... ko ada anak2 kenit kan??

zaradgreat said...

hohohoho
nak naik van ke gaga?

N A N a t O said...

hahhaha...kita up skit gaga...naik alphard..heheheh....

Kyuubi_85 said...

slmt hari ibu :D hadiah tak penting, yg penting kasih syg tu..

N A N a t O said...

btol kan..hadiah tak penting..janji kasih sayang...