Thursday, February 24, 2011

JIKA TIDAK SUDI



Sambil usha gadis-gadis comel kat youtube, tetiba saya terlihat si gadis comel ini. Cess..lagu menusuk kalbu aku. Menangis dalam hati kalau dengar dan nyanyi lagu ini. Memang melayan jiwa perasaan hati aku ini betul sebab lagu ni memang tengah IN  hati ini.

Cuba anda tengok lirik dia, pernah jadi tak kat kamu orang? 
Pernah tak? Pernah tak?


Kalau nak jadi comel macam Heliza, cepat nyanyi lagu ini macam dia..hehhehe...

Lirik Lagu Cuma Aku (Heliza Helmi)

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu, aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang
Apa kata kamu, mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tahu

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang


p/s :Aku suka kamu tapi kamu tak suka aku. Demm....ku tunggu kau jadi janda ok tak? hahahha...gila kuasa !!

6 comments:

TiKa LEh said...

aku bru dgr mlm td..comel2.. dia nyanyi..heheh

N A N a t O said...

comel kan dia nyani..klu kiat nyanyi lagi cmel kot..kahkahka...

Shukri Mohd Ali said...

chumil. hehehe ^^

N A N a t O said...

chumil kan2....chumil heliza gerak2 cam tue...

Nur Liyana said...

cumil nyer heliza tue..huhuhu..
haaha..macam pernah jadi je kat yana...hahahha syok sendiri ler tue namanya..kah3

N A N a t O said...

yana...adeyh..syok sndr ek..sedye.kira sy syok sndr jugak la ek..