Thursday, January 21, 2010

BANGI UTAMA

saya barU pulang dari BANGI UTAMA dengan golongan-golongan berjubah UNGGU yang seNtiasa bersama-sama saya....cess, dengar bangi utama macam gempak, padahal kat sinih ia lebih dikenali sebagai WARTA....gedung terbesar di bangi...


isk...ok la tue...ada karokE boX RM1 satu lagU apa...em...masih TIDAK pernah menCUBA lagi.....aJak cik tIng.tIng.ting...aka tikah leh tadi...tapi she refused...seBab kesian pada teman bilik nya....ini semua gara-gara KECURIAN yang jadi kat SANCTUARY kami baru-baru ni...pfffttt.....


yEss...esoK mau pulaNg ke RUMAH KU SYURGAKU....enCik OTHMAN da berapa kali ajak anak-anak tercinta balik..kata nya sebAb buah kat belakang rumah dah masak...em...da lama gak tak makan AIR TANGAN mak nih..slrppp~~~




ya ABAH, kami pulang esOk..tUnggU~~~


MISI UTAMA esok...KERJA SEPARUH HARI....wahahey...

6 comments:

TiKa LEh said...

hi awk...heheheh...
bwk blik buah byk2..en othman xajak sy pun..
hahahhaha

N A N a t O said...

anak encik othman ajak apa....saya bawak sebijik sorang cukup kan....

awak mau dtg rumah saya x??
terimmaksih daun keladi pengikut yang pertama...SUKA..XD

zaradgreat said...

fuiyooooooooooooooooooooooooooooo....
GAGA!!
welkam to blogger world!
hohohohoho...

selamat pulang gaga!

kakachan said...

wah, aku glongan bejubah ungu juge~~ yezza. ikot balik umah!! nak makan buah....... ape name buah tu.
syelamat pulang nana. =]

farae said...

cett tak bitau..oit nananaa...ada belog!pergh

N A N a t O said...

hahah...saYa barU mau berjInak-jInak denGan encIk bLoG..kaWAn-kaWan..sila tUnJuk ajaR ek...

selamat pulang juga kawan-kawan...