Thursday, January 21, 2010

saya masih BARU


aIshHHhh...
saYa baru mahu tulis blog saya...
sangat ketinggalan kan saya nih...
cik kakaChan sudah dua post beliau lancarkan..
tapi aku, masih cam ini...ni membuat perasaan membuak-buak nak tulis jugak...
walaupun idea TIADA....
koNkLusi disini,Ngarut je la...
janji aku ada update post aku kan....hahahhaa....

aku bUkan lah jenIs yang suka menulis...Tapi sIntom ni dah jadi cam virus da berjangkit kat aku (hahah,niat yang lama sudah dilansaikan)

tUntas nya boleh gak menjadi seorang yang RAJIN kAlau masa bosan-bosan dan rasa macam nak mengarut je...
HARAPAN aku, sentiasa lah menjadi seorang yang rajin untuk mengupdate dan kongsi la apa-apa dengan kamu-kamu....

2 comments:

Tuan Cimot said...

slmt dtglh ke dunia blog yg sgt mencabar ni...
heheheheh

N A N a t O said...

akan ku tempUhi segal cabaran nyer tikah leh...ariha...