Tuesday, December 7, 2010

yang baru

assalammualaikum....SALAM MAAL HIJRAH..sempena hari baik nih kita perlu lah memulakan sesuatu dengan langkah yang baik..iye kan. cess..tetiba jadi gadis yang ayu tapi tak seayu rupa. aduhai...perjalanan masih jauh, usia semain meningkat meninggalkan memori-memori lepas untuk dijadikan pedoman. adakah jalan yang saya ambil hari esok ini benar. oh, semoga dipermudahkan segala urusan oleh Nya dan dipertunjukkan jalan yang lurus.


selama aku hidup nih, setiap langkah yang aku amik semua nya teratur dan tidak sukar untuk aku wat keputusan , masuk tadika, pastu pi sekolah rendah, belajar macam besa jer, masuk boarding school, SEMESTA, pastu PMR dan SPM, semua buat realaks-realaks, tak perlu pecah kepala untuk study. hahhaha...patut la SPM ko hancur nanato. punah harapan mak nak nengok anak dia pi over the sea. sorry mak, memang silap saya tak mau belajar betul-betul SPM dulu.


lepas SPM, masuk matrikulasi Pahang, okesh..keputusan yang mash tidak sukar untuk aku ambil.pegi je janji masuk U pas nih kan. belajar alar kadar lagi, dan-dan tu aku tersungkur jatuh. result tak macam xgempak ko buat kan. hahahha..insaf-insaf. i've learned my lesson. second sem, strive betul-betul target mesti achieved, hahha, nasib baik lepas klu tak, naya aku. then, masuk U, UKM, time nih memang da insaf, tak nak main-main lagi, nak guna otak aku betul-betul, rugi babe klu tak guna...nak tunggu dia karat? tak bersambung la jawab nyer neuron-neuron aku untuk bagi tindakbalas.


la nih da GRAD. skaang nih yang buat aku kompius. perjalanan tidak teratur lagi macam dulu. aku kena fikir apa yang terbaik untuk diri sendiri. adakah jalan yang aku ambil ini betul atau tidak, aku masih sangsi, i'm still juggling with it.


semoga diberi pertunjuk dan dipermudahkan urusan aku di dunia ini. semoga apa yang aku ambil ini akan diberkati ALLAH. amin.


::SALAM MAAL HIJRAH::





p/s : hahhaha...tak banyak pulak kan saya tulis hari ini. new year, new hope, new life journey. perlukan sokokngan sekarang ini. tapi kalau sokongan dari segi financial lagi la aku suka sepnuh raga.

 aips..perangai tak senonoh gadis tak ayu ini.isk..isk..isk..

9 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam Maal Hijrah Nana..
Selamat berjuang dlm arena pekerjaan plak pasni yer... :)

N A N a t O said...

oh...terima kasih cik shinju...saya masih fikirkannya la...salam maal hijrah...

zhrhtoodem said...

nanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

arriefa said...

yup..kene pk sebaek2nye...sume tu menentukan mase dpn..x nafikan kte sume mmg byk main2 tyme skola dl -_-"

AcongEduardo said...

..mcm br blk haji..hahaha

N A N a t O said...

gagaaaaa.....mcm mn ngn life kita nih..isk..X(

N A N a t O said...

iefa...tu la pasl..klu x mesti kita da kat overseas da dakng nih....takde duk sinih lagi..isk...

N A N a t O said...

acong :aips..ada gaya muslimah sejati tak?hehehe(gelak sopan)

ismi aimi said...

salam maal hijrah..
"what done is gone and is over,so don't think about it anymore"-Dr Aid Abdullah
idup ni xbest klu xde dugaan & cabaran..hihihi
mulakan hari2 mu dgn GEMBIRA n berSEMANGAT!!!