Wednesday, March 10, 2010

hidup mesti tenang

kami melepak macam ini
si baju merah memang beria gaya melepaknyer





malam ini aku sangat suka sebab dapat melepak cenggini. gosip-gosip dengsn dia dan dia dari petang bawak ke malam. mandi pun lambat sudah.isk...lagha aku ngan korang nih. kalau duduk in one room, rosak kita jadinya.






p/s : teruja sebab da lama tak dapat lepak macam ini. esok da kena mula malam-malam ku yang lama kembali. pfftt.....


mau tidur awal. enak skali.......

6 comments:

TiKa LEh said...

hancur hdup kalo hr2 mcm ni..hohohoh

N A N a t O said...

tau xpe...dan2 result hancus mcm aku kat matriX...hahahha..

e.z.d.i.a.n.a said...

hahaha...
xpe tkah leh jd tutor kta...
sure2 result tip top nye....
hahaha....
kalo mmg sebilik, skill IB mmg pling mntap la kta...
hahaha...

kakachan said...

korang lepak smpai pkoi bape?
kalu x krane nak bg mknan kat ecah ni, aku pon x balik. huhuu

N A N a t O said...

ezd: skill Ib mmg jadi hebat la kita t..
kaka ; kami lepak smapai kol 10 kot...hahhah..lagha giler

Rashid said...

a'ahh lepak-lepak tenangkan fikiran. sambil gosip t__tttttt.. hehe