Tuesday, March 30, 2010

esok dan seterusnya....

saya fikir macam ini


toleh kiri, toleh kanan, tengok jam kat tangan, jarum menunjukkan pukul 10.25 malam. sekejap lagi desprate housewife tunggu aku kat 8tV. masuk-masuk bilik, teringat pada satu nikmat hidup aku yang baru je kena amik jumaat lalu. dengan pantas kaki aku melangkah pergi bilik tV blok sebelah. tetiba cik ezd ajak pi main UNO pulak. terbantut da niat nak nengok geng desprate housewife kat tv. isk...sedey da.


teringat pulak, esok class terakhir kami.waaa..... tak sanggup aku menghadapi masa depan dan tinggalkan hidup yang bersenang lenang. hidup sebagai pelajar memang best. elaun dapat, takde duit mintak kat mak, kalau lapar pi makan kat kedai, makan best-best, sebab mak aku kata kalau makan dan belajar, jangan sekat-sekat duit.hahahhah...aku suka itu, walaupun most of duit aku aku guna untuk menghiburkan hati. ok, lantak dan abaikan apa yang aku merepek. otak aku dah mengecut sekarang nih.



haishh...bila la lagi boleh jupe korang kan. really guys, i will miss dis moment.bangun tido, pergi class, jupe kawan, balik calss, tdo balik.arghhh... start thingking, time keje nanti memang da tak boleh hangout macam orang yang memang suka hati. ke-penat-an dan ke-busy-an hidup akan menghimpit diri. tapi satu persoalan penting yang sering menghantui diri:



AKU NAK KEJE APA NIH!!!!!!



p/s : mesti teringat pada kamu semua. esok jangan ponteng, mari pi calss terakhir kita. nanti tak lama lagi kita akan pakai jubah unggu...yehooo!!!

8 comments:

Tuan Cimot said...

esok last kels..wow..buk memori brsame...hoho...nak jdik guru gnti gak lah

e.z.d.i.a.n.a said...

ok2, nnt kta tgkp gmbo dlm klas eak....

kakachan said...

sedey lak weh ayat ang.
aku mmg dah pk dr dlu pasal lg bape hari kite nak tinggalkan membe2. sob2

zhoprenia said...

mak i pun ckp camtu..nak makan jgn kedekut..haha =)

admin_SRMUKM said...

hepi graduating in advance!

comel said...

insyaallah
ade rejeki
ade lah kerja
yang penting usaha
aku pom cuak ni
cuti sem ni aku li
muahahahah
takot!

beluncas said...

suka maen uno gak~

Aldi said...

jalani aja, sist. dan selalu bersyukur apa saja yang didapatkan, masa depan pasti baik jika diusahakan dengan tawaqqal...