Wednesday, March 10, 2010

kebakaran




baru mau tidur..dengar loceng keselamatan bunyi. tak tau tang mana datang bunyi tue. pastu sejurus kemudian, datang la ahli-ahli bomba siap di follow moto sape-sape entah kat blakang. siap ada ambulans lagi tue. fuyoo, hebat!!




tak tau kolej mana yang rajin sangat wat latihan kebakaran nih.esok nak investigate la. kemungkinan kolej ibu zain or kris mas. so, untuk korang, jangan wat-wat tidur ek klu dengar loceng tue bunyi. tindakan yang drastik untuk keluar dari bilik harus diambil. hahahhah, cakap macam aku wat je. ye lah, takut kang tetiba betul ke, tak ke rentung kita dlam bilik. isk.....




p/s : okesh..mau sambung tidur. esok class pukul 8. punah aku kalau bangun lambat. kena wat muka gambel masuk class. hehehehe.......

11 comments:

Dak Wan® said...

Huhuhu! Rajinnya wat latihan kebakaran..... wajib keluar dorm kan?

N A N a t O said...

oo..myb kot...hahhaha...nih kolej lain yang wat, kolej kami x wat pun n xpernah wat...

Cik SHiN~JU said...

salam... singgah baca n3 baru..

nilam said...

..huhu..yang pasti bkn kris mas..walopon kkm yg slalooo rajen wat fire drill..:)

zaradgreat said...

aku yakin.
bukan zaba
=D

Miss Ziela said...

satu flaltet kajai sudah terbakar...huhuhu...ahad lepas...ishk2 bahye nih

kakachan said...

nape kajai xpenah buat fire drill.
xbuat lg baguih. hoho

N A N a t O said...

cik shin ju : timekasih
nila n gaga : slps di investigated td, kompem ibu zain yg wat fire drill
ziela : yeke..x tau pun, patut la kaka kata kecoh2 kat flatlet aritu...nape ek terbakar??
kaka ; klu ada mesti kita akan jadi antara oeang yg x jupe tempat berkumpul kan..hehehe...

Din said...

xpe nnt da yg btol jadi tau cara nk slmtkn diri..hihi..

jan said...

isk! da lme gler xwat latihan kebakaran ni.slalu wat time skola dlu2 je

N A N a t O said...

din : hahha..betul tu din..XD
jan : nanti wat fire drill kat umah untuk keselamatan..