Friday, February 19, 2010

saw




malam ini layan citer SAW yang bikin neuron-neuron aku berhubung dengan cepat untuk memikirkan sapekah JIGSAW itu dan cerita ini bisa membuatkan darah aku menyirap serta jantung rasa nak pecah bila tengok robot dia yang mengilai macam haram. dem, horror gilaQ ini cerita. blody disgusting, eww~~~

ini robot yang buat jantung aku berdegup kencang



aku dengan abengah kakashi meliang liuk tengok citer nih even abengah yang da kali keberapa dia layan, tapi kak goku dengan rileks dan kewl nyer berkata:



kak goku : i da biasa nengok mende cenggini, real lagi...kaki tu pun i pernah angkat macam citer saw.
kami berdua : terkesima di sini



okesh, mau sambung untuk season yang berikut nyer SAW 3 dan SAW 4. 1 dan 2 da khatam. yang selebih nyer akan ditanya itu kakashi ada stock tak...layan ini trailer kalau rajin dan tak pernah nengok ke-horror-an dia :






saw trailer


p/s : asal lah abengah kakashi dan kak goku tidur awal sangat, cuak ambo nih duk sesorang kat bawah. anyway, today dinner was awesome. thanx guys.

sian saya baru nak layan citer ini.

8 comments:

joegrimjow said...

xbrani dah nak tengok
ngeri n.... sadiss

N A N a t O said...

siyes...sangat tidak berani dan cuba beranikan jugak sebab citer nih best....XD

farysa said...

cite nih sgt besh!sila tengok!
jom jom farysa tmnkn.dh byk kali tgk tp ttp xpuas ati.hehe

N A N a t O said...

okesh..jom farysa jom ida start with saw 3, seram giler...

zhrhtoodem said...

gaga!
brani ek tengok saw
heeeeeeeeeee

tak brani tengok...
takotttttttt

N A N a t O said...

heheeh..best la gaga..da khatam da samapi season 6...disgudting giler la citer nih n pshyco giler...

Syamimi Supian said...

nana, nak rekemen nana try tengok texas chainsaw massacre plak if tak tengok lagi... ;p

comel said...

aku ade perangai pelik
aku harap sume x pelik dgn aku
aku selalu tengok citer saw lagi2 bile lunch kat bilik
pelik x???

aku ade saw 2 sampai 5
sape2 nak???
datang rumah aku
wakakakakak