Friday, January 7, 2011

kucing macam rimau

tengah sibuk jalan-jalan sambil merembes kan peluh, tetiba terjupe kucing macam rimau. besar, kiut, geram, macam nak gigit. tapi tak sampai tahap gigit sebab kucing itu kotor ok. terus nak namakan dia nama tigger.


nanato : awak wat apa kat sinih..

tigger : meeeeoowwwWWWW

nanato : awak nak jadi pet saya tak kat kolej. kalau lapar awak cari makanan sendiri kat arked meranti. sini banyak food tau....

tigger : meeooooowwwWWW 


(sambil bukak mulut luas-luas tanda tak setuju) dan  dalam hati kata "setakat cari makanan sendiri kat meranti, tak yah jadi pet ko pun tak pe nanato"




p/s : meow, meow meow,meow meow.

tulis bahasa kucing. korang mana faham.

4 comments:

Cik SHiNJU said...

Miahahaha...ntahnya..
takat cari mkn sdiri baik tigger jd pet mamak nasik kandar jek...

N A N a t O said...

cik shinju......hahhahha..tp mamak nasik kandar x mau ada kucing as dia nya pet...

TiKa LEh said...

hahah..grang gler kucing tu..statik je..hahah

N A N a t O said...

tau xpe..klu kita jupe skali lg..kita culik dia bwk tmpt jauh2...